wtorek, 5 marca 2013

Poznajmy jury: Zetcraft i Coloured Dust

Ponad 70 zgłoszeń! Tak jest, muszę nieskromnie przyznać, że roznosi mnie duma. Kiedy idea się krystalizowała nie przypuszczałem, że będzie aż taki odzew... A tu wystarczy trochę entuzjazmu, posypać posypką z solidnych nagród i gotowe, ludzie sami się garną do zabawy! A czekamy jeszcze na przesłanie zgłoszeń od zapalonych hobbystów skali 1/72, którzy też garną się do tematu ale czekają na oficjalne opracowanie punktacji ich systemów. Z tej okazji, jako że miłośnicy jeszcze kilku różnych bitewniaków są trzymaniu w niejakim napięciu, przedłużamy termin składania zgłoszeń do 15 marca, tak, by każdy miał szansę się załapać. Jutro zostanie też opublikowana lista uczestników, więc gorąco zapraszam do regularnych odwiedzin. A dzisiaj kontynuujemy poznawanie naszych zacnych jurorów - Zulusa oraz Arbala!


Nazywam się Łukasz Mazur, mam 28 lat i jestem alko... tfu! Farboholikiem!  Większość ludzi/znajomych woła na mnie zulus (łącznie z moją małżonką i moim ojcem) i pod takim właśnie nickiem jestem aktywny w sieci.  Na co dzień zajmuję się głównie dłubaniem w Solarisowym kernelu i ZFS'ie pod Szyldem Oracle'a (wcześniej Sun Microsystems) oraz doglądaniem by na forum ligowym wszystko działało jak trzeba.

Po godzinie 17 swój wolny czas spędzam głownie na ściance wspinaczkowej i przy biurku z pędzlem w ręku. Swoje pierwsze kroki w hobby stawiałem w okolicach 10-tych urodzin, kiedy to ojciec sprawił mi pierwszy model - Peguot 905 od Heller'a. W późniejszym czasie na warsztat trafiło parę innych popularnych modeli, które sklejał każdy początkujący modelarz. Figurkowymi systemami bitewnymi zainteresowałem się dopiero w liceum na krótko po premierze 6 edycji WFB. Wybór padł na orki i udało mi się zebrać jakąś skromną armijkę. Funt wtedy stał dość wysoko, a na nadmiar gotówki nie narzekałem więc ze smutkiem musiałem się rozstać z zabawą... przynajmniej na jakiś czas.

Za hobby od nowa zabrałem się w grudniu 2010 roku, padło na WH40k i tym razem nie odpuściłem tak łatwo. Od tamtego czasu staram się ulepszać swój warsztat, testować rożne techniki i malować tak dużo jak tylko mogę. Jak u większości z nas zaległości mam co niemiara, więc staram się iść na kompromis między jakością, a prędkości malowania. Swoje postępy staram się dokumentować pod adresem - zetcraft.org
Mam nadzieję, że podczas Malarskiej Aktywacji będę miał przyjemność oglądać i oceniać ogromne ilości świetnie wykonanych modeli, które zainspirują mnie samego do działania i nie zostawania w tyle!


Nazywam się Michał "ARBAL" Walczak i jestem artystą-amatorem, w wolnym czasie zajmującym się malowaniem figurek w skali 32, 54 i 70 mm. Malowanie jest pasją, którą chętnie dzielę się z innymi m.in. poprzez blog www.coloureddust.com.pl. Od marca 2012 publikuję tam artykuły i tutoriale na temat malowania i modelarstwa, jak również recenzje produktów firm działających w obszarze moich zainteresowań. Dzięki regularnej aktywności, dwujęzycznej formule i intensywnej promocji udało mi się zgromadzić wokół bloga i hobby jako takiego sporą grupę polskich i międzynarodowych odbiorców. Oprócz prowadzenia bloga organizuję również różnego rodzaju  warsztaty, w trakcie których staram się dzielić wiedzą z zakresu malowania figurek, a przez to zarazić innych pasją do mojego hobby. Co ważne, z mojej działalności nie czerpię żadnych zysków. To zajęcie, które sprawia mi ogromną frajdę i pozwala pożytecznie spędzić wolny czas. Współpracuję z kilkoma największymi firmami z branży modelarskiej takimi jak AK-Interactive, Vallejo, HobbyZone czy Revell.

W styczniu tego roku postanowiłem otworzyć bloga dla innych osób chętnych tworzyć go razem ze mną, tak by poziom zamieszczanych na nim treści nie pogorszył się, a czytelnicy poznali inny punkt widzenia na pewne sprawy związane z modelarstwe i malarstwem. Już dzisiaj możecie przeczytać kilka artykułów C'tana czy RatCatcher'a. Gwarantuję Wam, iż możecie spodziewać się jeszcze więcej od Coloured Dust w przyszłości. Zapraszam Was również do śledzenia fanpage'a Coloured Dust!

Pozdrawiam Was wszystkich i powodzenia w konkursie - ARBAL.

1 komentarz: