niedziela, 3 marca 2013

Poznajmy jury: The Brush Brothers

Witam pięknie w ten cudowny dzień - konkurs rozpoczął się dwa dni temu i już dzisiaj widzę efekty w postaci pomalowanych modeli co bardziej drapieżnych uczestników, paintlogi puchną od zdjęć, a uczestników non stop przybywa; W tym momencie mamy na koncie już ponad 60 uczestników, a nadal dołączają do nas gracze z innych systemów, liczymy więc na osiągnięcie magicznej liczby stu aktywnych hobbystów... A to oznacza, całe stosy pomalowanych modeli! Już ten fakt sam w sobie jest warty całego zachodu. Słowem, jest dobrze a będzie jeszcze lepiej.

Dziś jednak chciałbym wam, drodzy uczestnicy i miła publiczności, przybliżyć nieco naszych jurorów, którzy zgodzili się wspomóc inicjatywę swoją ekspertyzą w dziedzinie malowania modeli. Jak doskonale wiecie członkami kręgu jurorskiego konkursu są ludzie odpowiedzialni za:


Ale kim są ludzie, którzy stoją za tymi nazwami? No cóż, pora ich poznać - dziś zaprezentują siebie panowie z The Brush Brothers! Miłej lektury!


Czys

 

Hej, mieszkam we Wrocławiu, ale pochodzę z Opola gdzie poznałem resztę gromadki TBB. Figurkami zajmuję się od 2002 roku, kiedy to wkręciłem się w WFB. Od tego czasu przez moje łapki przewinęło się większość armii do wh40k i kilka do batla. Ostatnimi czasy przerzuciłem się jednak na systemy innych producentów. Jeśli chodzi o malowanie i modelarkę to zależnie od czasu staram się pomalować modele do armii/band/drużyn/flot... Od czasu do czasu zamówienie/sprzedaż. Czasem, choć przyznam się- rzadko, nawet wezmę udział w jakimś konkursie ;). 

loler

 

Cześć, nazywam się Adam i tak jak reszta składu thebrushbrothers jestem z Opola. Aktualnie studiuje na Politechnice Wrocławskiej co w dużej mierze wypełnia mój czas, ale na szczęście udaje mi się znaleźć go trochę by coś pomalować. Figurkami zacząłem się zajmować w 2005 roku ale początek poważnego malowania to dla mnie jesień 2008 roku po zobaczeniu prac na Polskim Golden Demonie i rozmowie ze wszystkimi świetnymi malarzami tam obecnymi. Jeśli chodzi o granie to mam armię chaosu ale bardzo rzadko nią grywam. Głównie maluję modele na zamówienia i aukcje, a także na różne konkursy. Moje prace, przemyślenia i poradniki staram się regularnie wrzucać na naszego bloga. 

Luk

 

Mam na imię Łukasz i pochodzę z Opola, od niespełna trzech lat gram w Warhammera 40K armią Ultramarins. Od tego momentu pokochałem malowanie figurek i cały czas staram się rozwijać w tym kierunku. Sprawia mi to ogromną przyjemność i satysfakcję. 

Redav


Na imię mam Krzysztof Kobalczyk ale w światku malarskim znany jestem jako Redav. Maluje już od dobrych 5 lat chociaż z przerwami i jest to moje hobby, z którego czerpię wiele przyjemności i mile spędzam czas. Grami bitewnymi zainteresowałem się już w szkole średniej ale z czasem polubiłem bardziej stronę malarską tego hobby. Zbieram armie Eldarów i Dark Eldarów do wh40k ale przerobiłem już wiele innych i chyba tylko 40k zostało jakoś na dłużej i zapewne zawdzięczam to klimatowi tej gry. W miarę możliwości biorę udział w konkursach malarskich i wspieram społeczność malarską. 

Gimiak


Malowaniem figurek zajmuję się od kilku lat. Swoją poważną przygodę z tym niesamowitym hobby oraz grami bitewnymi rozpocząłem od Tyranidów, czyli jednej z ras systemu Warhammer 40,000. Wraz z wydaniem (jakiś czas temu) nowego kodeksu Krwawych Aniołów oraz wcześniejszym wydaniu Space Hulka postanowiłem poszerzyć swoje zainteresowanie o nową frakcję. Moim nadrzędnym celem było nauczenie się malować, wykorzystując różne techniki malarskie i różne media. Podczas mojej podróży odkrywczej oprócz w/w armii zajmowałem się również malowaniem różnych pomniejszych projektów. Takie odskocznie wpływają pozytywnie na proces twórczy.

1 komentarz:

  1. Bedzie jakaś notka o zdeklarowanych modelach do pomalowania w całej MA, punktacja poszczególnych uczestników... Fajnie byłoby wiedzieć kto nie ma zamiaru wychodzić z pokoju przez najbliższe miesiące.. do tego pozwoliłoby mi to stworzyć listę potencjalnych paintblogow do przeglądania;>

    Pozdro
    Doman
    LoF

    OdpowiedzUsuń