środa, 6 marca 2013

10 komentarzy:

  1. Małe sprostowanie do listy uczestników - moja armia Daemons of Chaos została wpisana jako armia z systemu WFB, a docelowo będzie tworzona do WH40k, wykorzystując jednocześnie zasady sojuszników do tego systemu.

    Pozdrawiam,
    Morpheus "The Fantasy Hammer"

    OdpowiedzUsuń
  2. I drugie male sprostowanie:
    moja armia to Dark Angels, na liscie widnieje Space Marines (niby to i to Marian, ale roznica jest).

    Pozdrawiam
    Vijok

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja swojej nie znalazłem. Czemuż to?

    Pozdrawiam
    Mati13u

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczymy jak stawka będzie wyglądać po pierwszych dwóch etapach;>
    Bedzie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja siebie też nie mogę znaleźć,a wysyłałem zgłoszenie dwa razy.
    Pozdrawiam
    Olaf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wiadomość odnaleziona w Spamie ;) Już podliczamy i odpisujemy!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo,
      Olaf

      Usuń
  6. Jak długo trzeba teoretycznie czekać na przyjęcie zgłoszenia i odpowiedzi na pytania, zanim się człowiek zacznie martwić? :)
    nameless

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ze Nameless już na liście a po moim zgłoszeniu ani widu ani słychu...
    Jakby coś było nie tak z moim zgłoszeniem proszę o kontakt na elladan7@wp.pl
    Olaf

    OdpowiedzUsuń